Jaa, jag har körkort...

Just nu nördar jag DH (desperete housewives)

Släppa mig upp till jobbet i morse jobbade bara till 11, men jag har blivit lite bättre med vänsterstyrt och automat :P haha
Fick även köra Pickes 360 idag också, haha jaaa ni kan ju tänka er själva, men de gick faktiskt bra mycket mycket bättre koppling! (kanske borde byta bil?) Gillar inte när kopplingen tar långt ner som på saaben...
Har även försök mig på trumorna till rockband (heter de så?) , bara glömma jätte svårt med den där pedalen till, så håller mig till girraten!
Men nu ska jag fortsätta nörda DH och sen sova så jag orkar upp till jobbet i morgon, telefonkataloger! yeppi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0