Hellu :)

Idag är det måndag, hänt mycket sen sist.
I onsdags förra veckan: Började dagen med att vara på dagiset. sen på kvällen var jag och tjejorna på bio, SEX AND THE CITY! yeah! problemet är att de nu inte finns några mera avsnitt, vad ska man se nu då?

I torsdags, dagiset sista dagen, lite sorligt men de är bättre att vara på posten. sen åkte jag och Ricke till stan handla på mig en klänning och en tröja.
Fredags fick jag rycka in på posten igen och lära mig ett nytt distrikt, (igen) 40 ( stora allén och auroravägen och gröna vägen typ) sen bar det av till amandas 18 fest!
Lördags sov jätte länge och sen tog en lång promenad med Dino :) Min hamster dog även i lördags, även om det är ett litet djur så blir det personligt.
Söndags åkte vi och fira Amanda på sin 18 års dag, det bjöds på jätte god Dajm/jordgubb/smultron tårta:)
Idag fick jag reda på att jag ska börja cykla själv i morgon!!! efter gått instruktion fredag och idag, får vell se om man hittar runt , 2 dagar är ju jätte lite... Nu ska jag städa mitt rum och vänta på Ricke. byebye!

P.S Längtar jätte mycket till på Onsdag, då ska jag och Ricke äntligen till smultronstället! uuu, aldrig varit där!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0