måndag, helgen är slut...

Nu är de måndag och helgen är slut. Idag började jag med min utdelning av reklam. Efter en timme blev jag tillfrågad om jag vill lära mig ett distrikt,  det var bara att hoppa upp på cykeln. Så nu ska jag börja köra -46 (dunderbacken och hårstorp) jag blev stand ist för Emma som har influensan... Så nu troligt viss hela veckan ska jag gå intro och sen får vi se vad som händer... Mycket bätttre  att vara på posten ist för dagis.. Det käns jobbigt att helgen är slut, någ för de är kort vecka men man har ju midsommar att längta till. I morgon ska jag träffa Rickard han kommer hem sent idag, så förhhoppnings viss hämtar han mig direkt efter jobbet i morgon. Jag behöver bara jobba tills jag är klar sen får jag gå hem så gäller att vara snabb :P  Idag träffade jag Lisen för första gången på jätte länge, saknat henne  :) Men vi börjar ju ihop på onsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0