Samedi

Idag är det snart fotboll, Sverige-Spanien, tänkte kanske bänka mej vid tv med min enroma godispåse :) Girlsen kunde inte, Amanda skulle på bilträff och Tove orkade inte, Fanny hade ingen skjus. jag har börja vant mig vid min nya povisoriska tand, dyng bra :D Idag har jag försökt städat och plockat lite i mitt rum och förökt gjort det lite "enklare" inte så lätt man vill ju ändå ha kvar alla prylar.... Hittar inte heller min jeansjacka, den skulle vara nice i de här vädret. Igår drog jag till Amanda och Ida, vi gick en lång promenad till filmgiganten och sen såg vi på en super bra film, Stardust, ( mycket kärlek (A) thiii ) Hoppas alla har en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0