FÄRJESTAD!

Länge sen jag bloggade nu igen... Just nu sitter jag fastklistrad vid tv och ser hockeyn, FÄRJESTAD leder med 2-0!! :D

Lite som har hänt hittils i veckan är våran tjejmys vi hade hemma hos Nelly i måndags med bubbel, bastu, ansiktsmasker och grönsaker att dippa (dock hade vi ju godis och chips så så nyttiga var vi inte ;) ) Tyvärr sov inte alla tjejer över men de var roligt att alla kunde på kvällen! Dagen efter stallde vi klockan ganska tidigt för att åka till factory outlet, dock hitta jag inget just där inne, men höganäs och ett par skor fick jag med mig hem.

Idag har jag jobbat 7-15, gick jättebra, skönt att cykla runt, dock har de gjorts om lite till men cyklingen är inget problem med skulle sortera 2 distrikt till som jag aldrig varit vid, men de gick bra fick hjälp. Passade även på att glra lite av mitt kommunikationsarbete som ska göras där :) Bra gjort av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0