Härliga vår!

Härliga vår! Igår låg vi ute i parken på en filt och solade hur skönt som helst, man kunde vara ute i bara linne, (äntligen!) Käkade även årets andra "ute" glass! På kvällen blev det påskmat, vilket man kommer föräta sig på denna vecka känns de som, men hittils har de varit gott! Fick även mitt första påskägg och troligtviss var de de ända...

Har även lyckats hitta min studentkläning! Tittade om kring överallt men hittade ingen som direkt passade mej, och så klart i sista affären hitta jag en söting från! :) Även ett par student skor, vanliga vita pumps med en liten klack så man orkar springa omkring i dem hela dagen..
Hittade även ett par söta pumps med som jag tänkte ha i kväll då de blir förfest hemma hos Johan&Henka sedan hotellet, jag är riktigt taggad för utgång!





Kommentarer
Postat av: tina

fin klänning :))

2009-04-11 @ 14:55:15
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Lisa

Snygga grejjer du hittade bruden :)

2009-04-12 @ 19:01:31
URL: http://krlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0