I don't wanna lie

Gårdagen blev inte som tänkt, med tanke på att de ska drickas både fredag och lördag nästa vecka och jag inte var så jätte taggad så blev de inte hotellet... Kände bara för att ta de lungt nu och andas ut tackvare att de inte är skola på 9 dagar...  det slutade iaf med en lite mysig grillkväll hemma hos Sofia, med singing bee och riddarspelet. Blev inte så jätte sent heller vilket var skönt också...

Nu ska jag snart åka ner och hämta mormor och micke för även idag blir de lite grillat och robinson antar jag :)

Kommentarer
Postat av: emma

synd att jag inte kunde vara med i fredags :/ det lät så mysigt!

2009-04-05 @ 20:21:26
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0