I'm flying high

Sitter nu här med min älskade psykologi i handen, det är inte speciellt svårt bara att jag inte orkar, eller har något lust... Funderar på att gå ut och gå ist...

Idag hade jag bara matte på morgonen, låter slappt, men de är ju den jobbigaste lektionen som finns, inte långt kvar till nationella heller, vilket gör mig ännu mer orolig, för jag kommer inte ihåg någonting!! Jag hoppas på några rätt iaf, man har ju bara några dagar på att läsa upp de annars innan betygen sätts... Efter matten skrev vi klart årsbökerna, de kommer att bli skit kul! Och för alla 3:or i dag skulle man ställa ut sitt projekt/uf företag, tiden gick extremt segt.... Men halv 3 var de klart iaf och var bara att ge sig hem och laga nudelwok med kyckling! :)


Gillade mitt "hårband" idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0