run

Lördagen var lyckad, började med mat uppe i stugan och sedan en rolig förfest hemma hos Niklasson, man gick ut hårt i början så var man snabbt igång. Tror vi var nere på hotellet redan vid kvart över 10. Tiden bara flög iväg, dock orka inte jag längre än 1, helt trött och en anning full lagade jag mat och var inte sen på att somna... 

Söndagen handla de enbart om skyll dig själv för att du drack igår, pizzan var given och även V70 som blev så snyggt pakerad i diket. De tog 1 timme minst att få loss den kändes de som, för att citera Johan så behövdes de, en montör, ett pokerproffs, en trädgårdstönt, en köttbulle och en tjej för att få loss den, haha :D Senare på kvällen blev de grillat och tv3 filmen, kommer inte ihåg vad den hette, men den var ganska bra...

Nu sitter jag dock och bara har ångest för att de är skola i morgon, men har för mig att jag bara har 30 skoldagar kvar, åker ju till Belgien nästa söndagoch då försvinner ju en vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0