Studenten snart!

Igår i skolan skulle vi fått reda på våra projektbetyg, men så blev de dock inte för Ulla har fortfarande(!) inte läst igenom loggbökerna....  Var även hundvakt åt lilla Figge på em, han är så lite och söt. Efter de åkte jag och mamma och handla och vad händer? Joo någon vid namn Lina Jönsson skrämmer mig på Netto så jag får skämmas ihjäl hmm pinsamt. :P haha Sen åkte jag hem till Frippy lotion där vi bara snackade lite och så... Hela kvällen avslutades med en väldigt målrik fotbollsmatch :)

I dag fick vi våra student mössor! Nu känns de att de inte är lång tid kvar, så himla taggad! Satt även och fyllde i nästan allt till årsboken idag med :)

Just nu sitter jag och jobbar på psykologin,  vilket är extremt tråkigt... och väntar på mat.. Ikväll ska jag till Emma som ska hjälpa mig med min balklänning, vilket är väldigt tur för jag kan bara sy gardiner! (enbart rakt hela vägen! haha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0