borrrring

Sitter i skolan, hur tråkigt som helst. Började dagen med matte lyckades göra 3 tal på en hel timme! wow. Matte är vekligen de jag hatar mest! Fortsätter med härlig diskutioner kring misshandel och nu 3 timmar att skriva en debatt om abort och en uppsatts om anorexia. Ganska segt, men de går ganska lätt för att de är lite intressant... Dagen till ära avslutas med internationell ekonomi, då Göran kommer hänga mig för jag inte är klar med alla frågor vi skulle gjort...  haha ska inte gnälla på att jag går till halv 4 idag för under veckan då nästan alla 3:or har varit  i sälen har jag inprencip gått mellan 10-14 varje dag, så skulle de vara jämnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0