perfect!

Måndag IGEN! suck, helgen gick på bara 5 minuter....  
Hur seg som helst att börja en måndag klockan 8 och sluta vid 16... Men morgonen började iaf med friskvård uppe på medley, vi skulle simma och ha vatten gympa, minnena kom tillbaka från då man gick i högstadiet och alla respektive killar hade deras egna ljud (nämner inga namn.... haha) Iaf så lät de i morse när killarna skulle gå ner i bassängen, hur kan man förklara ljudet på ett bättre sätt än att säga de låter som en skock apor som ska para sig? haha ni som gick i 9B förstår precis de roliga med de här :D

Iaf riktigt tungt att gå till 16.. Men efter skolan åkte jag hem till Frida och vi tog en fika och pratade lite om utbildningar och horoskop, riktigt skjut hur det verkligen kan stämma, Fridas stämde till punkt och pricka. Mitt var dock några detaljer som inte stämde, men vissa var precis som jag är, ganska coolt ändå...

Sen när jag kom hem har jag nu befunnit mig framför datorn och sökt ungefär 711 jobb (jag överdrev inte....) Så är helt slut i hjärna så blir inte mycket mer tankevärksamhet idag inte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0