what to do

Kom inte hem förens vid halv 5 idag, riktigt segt. Har förövrigt träningsvärk sedan gympan igår, körde rätt hårda ben övningar.
 Började med att försova mig i morse skulle till jobbet klockan 7, jag var ju dock i tid men inte allt för stor marginal... Tycker de är så jäkla bra stämmning på posten, jag älskart'! Längtar lite till sommaren :) Efter jobbet var de till skolan som gällde och ha redovisning om abort i svenska/filosofin. Det gick ändå ganska bra. Sedan dags för möte till 16. Eftersom jag ansträngt mig hela dagen orkar jag inte mycket mer, men måste ta tag i att plugga! Har fyra grejer till nästa vecka som ska in...

Grymt sugen på nybakta bullar, nästan så jag ska baka, mycket roligare än läxor...

På lördag är de dubbeldans!

Och om någon har missat; Färjestad är i final!

Kommentarer
Postat av: emma

go färjestad!

2009-03-27 @ 13:15:53
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Lina

Ikväll blire fest gumman!!! ;P PUSS

2009-03-28 @ 21:42:10
URL: http://linaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0