sad but true

Har varit borta länge nu.. Har inte haft någon lust att blogga och allt har bara varit rörigt, jobbigt, påfrestande och jag har inte varit en människa på länge... Men nu har jag valt väg själv och tänker försöka hålla mig i balans!

Men efter att ha skrattat till bröllopsfotorgafen igår och umgåts med Vickan och Alwin hela förmiddagen börjar det bli dax igen..

Igår kväll kände jag mig äntligen lite som en människa igen, bröllopsfotografen är en typisk Frida film och jag hade otroligt trevligt och roligt! I morse åkte jag hem till Vickan och Alwin. Han är så himla underbart söt! Vi var ute och gick och mina mamma känslor väcktes till liv efter att dra runt på barnvagnen. Sedan när vi kom in somna han tätt intill mig och sov på mig i säkert 2 timmar. Gulliga lilla unge! :) Han fick mig helt klart att tänka framåt och på roliga saker!

Har ju även klarat mogårds provet nu, så himmmmla skönt!!

JAG skrattar åt dig....

Kommentarer
Postat av: mikaela

va kul att du klara de frida!

2010-04-20 @ 23:29:19
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0