BEBIS!!

Känner mig så otroligt duktig! Har tvättat, städat, och bakat jordgubbsmuffins med choklad, Jättegoda! har även varit och tittat på min nya lilla kusin som kom i torsdags på min namsdag, så underbart söt och så underbart liten! Man blir ju inte lite sugen...






Nu har jag även lyckats fått igång tv:n, eller jag knaske var att ta i, pappa var det... Men det är sladdar överallt så måste fixa längre sladdar bara... Men glad att jag kna se på tvn iaf, har ju varit utan tv i 20 dagar, har ju dock nördat sex and the city.

Helgen har varit väldigt trevlig och mysig. det var ju någon som råkade ta fel och slängde mina linser (no names) och jag hade inga nya, så fick pröva ett par andra, (vi vågar ju inte köra bil utan linser, vill inte utsätta någon för de....) och jag såg hundra gånger bättre!! Men det var ju -5, nått på linserna så jag är nog fan blindare än tanterna med rullator...

SIMON är hemma!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kalla inte mig för blind en gång till!! jag varnar dig ;);) jag har -5 på ena ögat eller kanske -5,5 hahaa

2010-02-21 @ 22:52:05
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, vad illa vi har det! :D

2010-02-22 @ 20:51:27
URL: http://fridaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0