flytt, bära, tapeter...

Har haft en super helg faktiskt! I fredags blev det ganska lugnt trevlig, lördagen blev det utgång på hotellet! Förfesten var hos Åla, och helt plötsligt är man inbokad på kryssning! nu på onsdag, ska bli ganska kul, jag gör ju aldrig något spontant eftersom jag är en planerare... Så på onsdag åker jag ,Ida, Åla och Freddy! Söndagen blev också väldigt lugn och trevlig..

För att inte glömma s¨å bor jag på dewijkan nu, har bärt och bärt och bärt orkar inte röra en pryl till... (hälften kvar...)  Vi orkade inte tapesera köket, men det duger ju...

Kommentarer
Postat av: amanda

hur trivs du då? Jag flyttar in i min 1a april, så kan vi vinka :P hehe eller iofs ses oxå :P hehe. ha dte bra så hörs vi! Ha så kul på kryssningen! PUSS

2010-02-03 @ 12:14:40
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0