lundi

Herregud jag är så rastlös när jag inte jobbar och går bara och äter och äter... Och eftersom jag kör eftermiddag så behöver jag nog ha lite ångest av att jag inte cyklar bort det jag äter och vem orkar gå ut o gå i kylan?...

Så jädra trött på snön nu... vet inte hur mycket jag skottat för att komma åt alla lådor att tömma idag, varför har inte folk lite respekt... Men hoppas på en bättre dag i morgon! :)

På onsdag ska lisen in till veterinären och ta sprutor och ta bort sin lilla livmoder, tycker så synd om henne, men det är för både hon och mitt bästa. Men hon har blivit så underbart kellig, hon är som en lite bebis :)


Kommentarer
Postat av: cissi

Hallå! :) Nej det var inte i din port! Det var i nr 15, helt sjukt ju! :O

2010-02-24 @ 08:05:32
URL: http://cilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0