Jobb, jobb

Jobb, jobb och åter jobb, när ska de här sluta? vad hände med mina 5 veckor jag skulle ha sommarlov? dem är bortblåsta... Nu ska jag jobba ända till den 20de, jaa samma dag som skolan börjar. den börjar ju inte förens halv 1 men ändå och då på morgonen har jag körlexion så någon gång där i mellan ska jag jobba! De blir pengar vilket är positivt! men de sliter så hårt på kroppen, jag somna nästan varje dag när jag kommer hem.. Nu är de ju inte längre "sommarperiod" så posten har ökat till mer än de dubbla! men nu ska vi inte klaga kände bara att allt blev så jobbigt helt plötsligt bara!

Ikväll är de project runway på tv de är veckans höjd punkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0