long time ago...

long time ago... Helgen har varit bra! Ifredags cyklade jag för sista gången på hela sommaren, hur skönt som helst! Nu ska jag bara vara inne på postcentret tills skolan börjar på onsdag. Såg mitt nya schema idag, verkar som att jag inte ska göra annat än att befinna mig i skolan hela dagarn, tyvärr :/ men men bara kämpa på tills vi ska till Turkey! :) 

I fredags kväll var jag på fotboll, derby mellan sonstorp och lotorp. Sonstorp vann, vilket både var till sorg och glädje.. Jag har ej riktigt valt sidan :P  I lördags såg jag och Ricke hollywood gigalo, gud vad dem filmerna är bra! Och idag har de varit mycket chips och dip! på en söndag, jag vet.. men de var gott!

I morgon blir de en fika med Frida! ska bli riktigt roligt inte träffat henne på hela sommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0