Pretty women

Usch, blev väck i morse kvart i 7 och blev tillfrågad om att jobba. De tackar man ju inte nej till, till lite pengar så de var bara att släppa sig upp och på med kläderna. Så nu ska jag jobba ända fram till den 15. Hoppas att jag får helgen+ 2 dagar innan skolan börjar :)
Känns riktigt skönt att ha ´bokat en resa nu när regnet bara öser ner i mängder... ska ju regna hela veckan, blä!
Idag kände jag att jag bara ville ta på mig slappis kläder och mysa ner mig i sängen, äta godis och se på pretty woman riktigt härligt! :) Jag har även hunnit städa lite i garderoberna, även fast man säger att man ska rensa, gör man de då lr? -nae, -nee den här kan jag använda då, och den här då och blablabla, måste ta tag i de där! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0