you know

Nu har jag gjort chokladpudding och grädde till mig själv, extremtgott! Hela dagen idag har jag varit rastlös, möblerat mitt rum 2 grr, blev inget bra så nu ser de ut som från början...

Julafton spenderades här med mamma, pappa, bror, mormor micke, farmor, farfar och fredda. Jul känns så överskattat men vi hade kul ändå med paket och spel..

Juldagen blev de förfest hos Frida o Mackan med mario cart och singstar. Sedan fortsatte viner mot hotellet där de var tjockt med folk men hur kul som helst!

Igår firade vi lilljul med farmor, farfar, Stefan, Carina, Sara,  Malin, Johan, Emma, Pontusoch Lina dock åkte jag hem tidigt med ma petite Frasie. Vi hade fått i uppgift att köpa 100 kr till en hemlig person min var Pontus, hur svårt är det inte att köpa paket till sin kusins kille? hehe de blev strumpor och choklad.. Innan lilljulen var jag och Lina i stan på mellandagsrean shoppade inte så mycket en tröja på Gina, sen hårprodukter och underkläder.
 

Tröjan jag köpte på rean och skorna jag köpte innan jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0