Äntligen fredag!

Äntligen helg! Jag har inte planerat någonting förutom idag känns jätte skönt för en gångs skull jag är så trött efter att ha jobbat en hel vecka. Fast idag fick jag reda på att jag är ledig hela nästa vecka förutom måndagen och de ska bli super skönt!

Idag, försov mig, (första gången i mitt liv!) skulle gå till Emma kvart i 7, men nu vaknade jag kvart i 7, kanske inte så bra. så de var bara att klä på sig och åka iväg. Självklart var jag vrål hungrig hela fm för att jag inte fått i mig någon frukost men var klar med turen kl 11 idag, även fast jag cyklade själv :)  Snart ska jag på kalas till min mosters man som fyller år och sen går jag hem till Ricke.

Min lilla Polly verkar redan ha vant sig med sitt nya hem, måste hålla på med henne mycket, för att dem ska bli sociala och keliga så de är ett litet arbete man har skaffat sig ;) Men dem är ju verkligen söta :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh tack så mycket! =D

2008-07-04 @ 14:06:36
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0