Äntligen!

Idag har jag och Ricke äntligen varit på smultronstället! jag åt en after egiht glass och ricke någon slags båt. Det var gott! men jag hade högre förväntningar så blev lite besviken :/ Men nu är de gjort :) Sen stannade vi i stan och titta på hamstrar, hitta jätte söta långhåriga :D vi får se...

Idag klarade Frida sitt körkort, Grattis Frida :D
 
I morse på posten började dagen bra, kammningen och ner slagningen gick bra. Kände mej lite stressad för att vi skulle åka till Söderköping så jag var stressad... Och vad händer? ... Jo jag fick en cykel som var reserv cykel, och vad är felet på dem? Joo stödet, de var för liten och cykeln ville knappt stå, så jag gickheller till trappupp gångarna. men när jag kommer ut från en uppgång, vad har hänt? Joo cykelna hade ramlat! All post låg huller om buller. då kände jag musten gick ur mej, men de var bara att se glad ut, försöka få ordning på de och fortsätta... Typiskt att de händer mig också..,. Aja nu har fått tillbaka ordinarie cykeln som kom från lagbningen idag :)

Nu har jag och ricke käkat pizza och köpt popcorn, känns som att de är en j*vligt Fett dag idag, men men ibland får man :P Nu ska vi se tv, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0