monday,

Nu är de klart jag ska jobba ända till den 19 augusti, dagen innan skolan börjar. De är lite surt, om man ska orka skolan då direkt, men få njuta av mitt lilla lov fam till torsdag blev de bara...  

Helgen har de hänt ganska mycket känns de som. I Fredags var vi tjejer hemma hos Fani där vi snackade om resan och hade lite mys och såg the heppening, inte så värst bra film... I lördags hade jag och Ricke lite myspys och i söndags prövade vi de nya badhuset! de var ganska litet, var kul i 1 timme, sen kunde man åka hem..
Idag vaknade jag ganska tidigt av att rickard skulle iväg till jobbet, men de var så underbart skönt att känna att man kunde ligga kvar i sängen. Senare idag ska vi hem till Amanda och diskutera resan igen, vi har ju hittat ett bra hotell iaf Turkiet, Analaya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0