Sunday

Igår åkte jag först på kalas hos min faster som fyllde år. Men de var ju finspångs rocken på 1an så direkt efter åkte jag på förfesten blev hos fani där vi taggade till. De var jätte mycket folk ute, inte så mycket på dansgolvet men men kul att de häner något här för en gångs skull.

Imorse vaknade jag och ricke vid 12 (idag igen...) fast de var väldigt skönt att sova ut nu när de är helg! Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket jag har bakat en äpplepaj och plockat lite i mitt rum, fattar inte hur allt skit på golvet kan upp komma så fort...  I morgon är de min sista arbetsdag på 1 &½ vecka, ska jobba på fredag om 2 veckor nästa pass.

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej vi får se då =)

2008-07-06 @ 21:03:59
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0