Tisdag

Steg upp klockan halv 6 i morse, så himla surt. Börjar igentligen halv 8 men var tvungen att åka ner med pappa för annan skjus fanns inte. Jag hade turen att börja kvart i 7 ist och de behövdes, tyckte de var massa post idag! Måste bara klaga alla som sätter brevlådan så att den inte syns, så att man får leta efter den! Eller att de inte står namn lr nummer på den! Då får man skylla sig själv om man får fel post, inte så lätt för en annan att veta... Jag var klar redan vid 11 idag, skönt att komma hem tidigt så man har en hel dag på sig sen. Det var perfekt tid för att komma hem lägga sig i solen och vila. Ser även när jag kommer hem att jag har en bäddad säng :) Senare sen bakade jag en kladdkaka, riktigt gott! Känns bra att äta sådana grejer nu när man cyklar och springer i alla trapp upp gångar :D + att jag var ute och gick en sväng nu.

Längtar jätte mycket till i morgon, känner mig som ett litet barn:Smultronstället!

P.S måste bara säga att jag har en söt Rickard :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0