Hellu :)

Idag skulle jag varit på teater i Linköping- Romeo och Julia, men jag fick lite ont i magen.. Idag är de sista avsnittet av topmodel, någ för man vet vem som vinner men ändå :) sen är de sex and the city, jag har blivit BEROENDE! Jag håller på att låna säsongsviss av Fani :) Börjar tänka lite på prov som kommer komma, nästa vecka har jag engelskaboken, som jag inte änns börjat läst... Sen veckan efter har jag Geografi prov på onsadgen, tätt fäljt av Matte, Engelskagramatik och ekonomi på torsdagen,( kan man ha prov på varje lexion en dag?) Sen nån gång ska vi hinna klämma in ett samhällsprov med... hmm... Mycket? Tur att jag inte har några prov liggandes sen tidigare (A) men nu blir de tvn :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0