I'll

åkte kvart över sju i måste och kom hem kvart över sju på kvällen, gick till körskolan efter skolan, snart är de dax! Nu sitter jag här och har precis lagat tacopaj, behöver lite energi för att orka ta tag i några läxor... Men i morgon för jag ju sovmorgon, börjar inte förens kvart i 1 med idrott och slutare efter den, fast ska ju på humanistiska i morgon, så behöver förbereda lite emellan..

vet inte vad jag ska säga, det började falla i smaken
och plötsligt står jag här, uppenbarligen med något jag tror är en nitlott,
jag vågar inte änns skrapa för man vet att man ändå inte vinner något,
och besvikelsen kommer att växa
kommer högsta vinsten någonsin komma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0