shopping

Idag har jag hunnit med mycket! dock inte så vettiga saker... I morse gick jag upp tidigt för att åka till stan och shoppa lite , av någon konstig anledning så har jag köpt skor...   Var hemma redan vid 2 för att jag och Frida skulle hålla på med projektet, vilket gick jättebra allt är färdig målat nu :) Efter de gick vi och tog en fika på P2, blev de vanliga  en brownie! Efter de åkte jag raka vägen till Amanda där de onyttiga fortsatte med glass, dock hann vi få i oss en macka innan... Kul att vi kan ses så där nästan alla tjejer :) Sedan blev det ett kort farväl och nu sitter jag här... haha har verkligen gjort något hela tiden idag...
 

dock inte så bra bilder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0