borta länge...

Nu är jag hemma igen... Borde ha pluggat lite idag, men inte har man det! Ist sätter man sig framför tvn och blir fast där..
 
I morgon ska jag titta på min första lägenhet, inget är ännu bestämmt men de ska bli riktigt spännande! Ricke ska följa med som "smak" råd. Men innan det är de den jobbigaste skoldagen i veckan; matte C, redovisning&beskattning, Svenska, Religon och Info&layout, låter inte så mycket men lexionerna är långa och inte speciellt roliga.. Fast känns som man inte varit i skolan på envigeheter! I måndags jobbade jag, tisdags var jag i skolan men har ju en sån lång hål timme så passade på att gå och lägga mig igen och idag var de någon slags kick off för alla 3:or. Måste börja kämpa på med vårat projekt också om de ska bli klart innan öppethus och julrevy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0