Brownies!

Nu har jag nyss blivit klara med mina brownies! Gud vad gott! de slår dock inte P2:s, men de var super goda ändå! 

Sitter här nu och försöker fundera ut vad jag ska skriva i min religon uppsats, verkligen dyng tråkigt! handlar om moral&etik..

jag mår lite bättre nu efter att ha knarkat Ipren. Funderar på om jag ska till skolan i morgon, har bara en lexion mellan kl 10-11 och det är redovisning&beskattning, jaa ni hör själva hur kul och lätt de låter (NOT) Men jag missade en lexion i de idag och de är oerhört komplicerat... Så eftersom bussarna inte går så ofta funderar jag på att cykla, jaa de hör ni med hur de låter... men kasnke behöver de nu efter alla brownies, haha :D 




Dock inte mina på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0