brownies!

igår var de projekt dag, vi ska göra om lougerna under aulan, jag hoppas de kommer bli bra! Efter skolan förjde jag med Frida hem där vi tog en fika. Sen drog vi ut till Sonstorp och gick en bra runda! Skönt att röra på sej! Sen på kvällen drog jag till Ricke för att säga hejdå nu när han åker till Frankrike.  

idag blev det igen skola, jag opererades i morse, en titanskruv... Mer behöver jag inte säga om de för de är äckligt att parata om allt som har med blod och sånt att göra :P
Nu står pappa där uppe och lagar pannkakor åt mej :) Sedan ska jag få brownies, så är lite bortskämd idag :) Hoppas jag kan äta bara...  men allt gott går ju alltid ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0