Hemma!

Nyss ny hem kommen från skolan, riktigt lång dag från 8-16. Idag hade jag körlexion, gick riktigt bra mot vad de brukar, så de har hänt en liten utveckling!  Tänkte snart att jag skulle ut och ta en riktigt lång promenad och röra på mig. Sen blir det att plugga lite redovisning&bekattning, det är den svåraste kursen jag någonsin stött på..

I morgon känner jag att min schema i skolan är fullspäckat.
8-9.30 Marknadsföring
10-11 Möte med styrelsen
11-12 Möte med Kenneth från vallonbygden
12-13Lunch
13 Skolfoto

Skolfoto tar vi ju 2 gånger nu i 3:an men i morgon är det de normal kortet eller vad man ska säga...
det oseriösa kortet tar vi på fredag och då ska vi någ vara gliiidare!

jag hoppas även att de blir en sväng till stan eller en fika med Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0