ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta

I lördags åkte jag till Frida och mackan en sväng och vi fick för oss att som sagt inte hålla oss till ett glas vin.. Efter ett litet tag drog vi på fest hos Kobbe som fyllde 20 :)

Denna vecka har jag agerat städtant och pluggat, har hur mycket som helst denna vecka, lite surt. jag känner att jag måste hinna ta tag i att börja plugga körteori med, för jag ska fan ha det innan jul!

Så himla skönt i morse vaknade precis innan klockan ringde och gick till skolan för att ha en slapp lexion i makrnadsföring och sen tillbaka till sängen, så nu kommer jag att vara seg hela dagen, förflytta mig bara från sängen till soffan och kommer förmodlingen snart slockna här med :P

Men nu ska jag snart möta upp Frippy för en fika på p2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0