Otten-Ikea

Igår redan vid 14 trog vi till Tove, vi gick en sväng på stan jag hittade ett par skor som duger till jobbet för 50:- Så de var ett kap! Efter stan så lagade vi mat ihop någon slags taco grej, gott var de! Sedan började vi fixa i ordning oss och sen drog våran lilla förfest igång! Vi var riktigt på hugget där ett tag! Ungefär vid halv 11 tog vi bussen ner till centrum och in på otten, dansa loss och väntade på Brick and Lace. De var ingen jätte höjdare, folk tränger sig, knuffas, spiller drikar och man blir bara sur på allt... Vi kände oss ganska trötta med så drog hem ganska tidigt.



Nu är jag ny hem kommen från Ikea. Som vanligt har jag handlat på mig mer än planerat och vad man behöver... Jag köpte en ställning till kläder, korgar och ljus i mängder! Det är så mysigt och spciellt om de luktar gott också. Sen gick jag och fynda lite kläder på gina och en parfym på cubus.




Topp,body,kläning Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0