school

Känns som man aldrig hinner blogga, det är skola, laga mat, städa, diska m.m ...
Det var inte lätt att börja skolan nu direkt efter, ingenting är som gymnasiet. Men tror jag börjar få ordning på böcker iaf, Emma och jag satt ett tag med det igår och försökte få tag på alla. Idag ärdet bara 1 kurs intro och en föreläsning, men eftrsom det är heltids studier så är det bara att plugga på, slutar inte förens 17 idag, lite seg en fredag kanske. Ska även träffa arbetsgruppen idag och prata om när vi ska ses och hur vi lägger upp de, inte långt kvar tills vi har vårat första semenarium.

Piggade upp lite igår iaf att tjejerna kom. Jag hade även gjort små bakelser till efterätt, jag älskar verkligen att baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0