So funny babe

Känns inte som man hinner blogga så mycket nu, inte lagt mig förens elva tolv... Skolan tar upp en hel del tid och efter skolan måste man läsa... Idag iaf blev det en sväng till IKEA! Tänkte ju köpa vardagsrumsbord och en bokhylla, men blev inget av det och de är ju inte som att man kommer hem från IKEA tomhänt då... Så blev en hel del småplock som lite korgar, ljus och 2 pallar.

Vi har fått våra VFU placeringar nu iaf, jag ska vara i Svärtinge på mellanstadiet i en klass 5. Ganska nöjd en då! Så jag hoppas på Finspång nästa år och då för lågstadiet eftersom man inte ska vara i samma komun två gånger helst och då kan de ju vara bra med en ny ålder med :)

Tack Emma som är bäst just nu! Hon har koll på allt nu när jag själv har varit som en irrande höna! :D haha

Kommentarer
Postat av: Emma

äsch då, nu blir jag generad!

2009-08-27 @ 23:15:44
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0