still going

ÄNTLIGEN slutat jobba! Jag behöver verkligen 4 dagar ledigt innan jag börjar skolan. Så det tänkte jag fira genom att åka upp till mormor och micke i stugan och bara mysa. Får absolut inte glömma bort att det är hellest'a marken i morgon heller, en tradition för oss från Sostorp, tror faktiskt inte jag missat ett ända år.. Är ju även det årliga traktorracet ;) haha

Som sagt slutade ju idag så hade bakat chokladkakor som jag hade med och bjöd på på jobbet, väldigt uppskattat :) slutade redan vid 12 för att komma hem och se att katten hade rivit ner hela köksfönstret så det var jord och blommor och glas på golvet, bara sätta igång och städa!

Träffade även tjejerna igår och grillade vid bönern. Eller grillade och grillade vi hade en engångs grill och tror de tog 1½ timme att grilla sen gav vi upp, haha men mysigt var de att träffas :)

Sen saknar jag verkligen en balkong här, så himla skönt att bara kunna gå ut och sätta sig, var hemma hos Simon härom dagen och passade på att fika och uttnytja hans balkong ett bra tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0