tvätt, mat och plugg!

Bara sätta sig i skolbänken och börja plugga igen! Har en bok att läsa igenom till torsdag och ska sätta mig och försöka tänka kring citaten vi fått som läxa. Måste även listan ut vad jag ska laga till mat. Allt blir så himla mycket när man inte bor hemma. Ska försöka hinna med att vika tvätten idag med.

Kunde ju inte låta bli att se en av mina favofilmer idag heller! Lånade Så som i himelen av Simon igår. Jag och Fanny var hos där och såg på blinkande lyktor, något danskt roligt och segt på samma gång. Jag stannade lite längre, har försökt tvinga på Simon att se Hostel, men av någon anledning går det inte så bra :P haha Så fick bli Jalla, Jalla och band of horses ist, var nog bättre ;)

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0