15

Så jäkla trött just nu, vågar itne gå och ta en powernap heller för då kanske jag inte somnar sen.. är inte bara trött i huvudet utan för att det har varit en dag med massor snö och folk vet inte vad skotta är?! Bli så himla arg på människor som gör en liten gång och vräker snöhögen som blir över under brevlådan, Tack! man blir inte litre trött av att cykla när det är halt och kallt sen stanna vid varje brevlåda för att kliva av ca 500 gånger! ( förlåt för mitt utbrott men är arg...)

Men förövrigt är det lungt, lite halv tjock reklam i morgon men det är ju bärhjälp så jag blev av med nästan hela dunderbacken :)

PÅ tal om något helt annat lyckades jag göra jättegod mat med kyckling, curry, chili och bananer, yummi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0