15

Herregud vad ska jag göra nu!? Har sett sista avsnittet av vänner, nu finns det inga nya :( Fast det är klart, mitt liv är fullt av jobb nu året ut. Jobbade 12 timmars i går och ska jobba 7-15 till på fredag och lördag- söndag har jag 12 timmarspass sen fortsätter det ungefär så... Fast jag klagar inte! ( även om jag cyklar ute i ca 4 timmar och det är 1 dm snö och snöar och är 5 minus ute) Skönt att ha jobb och få in pengar för sen knaske jag inte får något igen...

Frida hämtade upp mig i dag efter jobbet så åkte vi till p2 med Tove och Fanny, så skönt att bara umgås och fika :) Sen kom vi in på något som ligger mig nära till hjärtat. Gamla julkalendrar! Jag älskar't Trolltider är min favis, sen är det ju mysteriet på greveholm, jul i kapernaum och massor av roliga! Så om vi nu lyckas ska vi ha maraton på julklaendrar :)

Nästan så jag måste hämta vhsn nu, har dock bara alla på band...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0