20

Sitter redan uppe och dricker té, ska strax gå ivg till jobbet för ytterligare en 12 timmars. Har haft 3 st 12 timmars på en vecka. Känns starkt och nu märks det för jag måste få sova!

I fredags var det ju postenfest! Vi var en sväng hos Elin innan.. Det började med en tipspromenad om saker man tro sig veta men sen hade det m helt andra saker. Frågarona handlade om tex. vem som är störst i truten, strakast eller minst flygrädd. Altenativen var alla anställda. Sen efter tipspromenaden så var det upp till bevis vem som var "starkast" "störst i truten" osv. Dert var faktisk skitkul! Jag vann min gren, minst flygrädd, haha!

Men nu måste jag åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0