3 december

yey! I dag fyller jag otroligt viktiga och betydande åldern 19! haha. Jag har bakat massor av kakor, tårta och cupcakes, tur att jag älsakr att baka!

Jag undrar var all snö är? Det är vitt på backen av frost, men ingen snö :(

En annan rolig sak är att nu kommer jag ha jobb framöver lite iaf. Ska på min första introduktion i morgon åpå hårstorpsgården, måndag jobb på posten, tisdag jobba kväll på posten + att jag ska börja redan nästa vecka att jobb på hårstorpsgården och får ett julschema av posten på måndag! Känns skönt att veta att det kommer komma in pengar i Januari också :) 

men nu ska jag städa lite till, göra det roliga jobbet och tömma kattlådan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0