I love shoes

Kollade runt idag bland mina skor, man har så många som man aldrig använder (ifs är de vinter nu) och en del är ju för fina för vardag men ändå. Ida sa något smart igår (dumförklara mej inte) att ett par skor i 36 är ju klacken högre på än ett par i 40, för 36:an har ju mer lutning för att skon är mindre... Har massa skor med 10 cm klack och de blir ju jätte jobbig en heldag...

 

Detta är mina sex favosnyggaste skor som jag nästan aldrig använt för att klacken blir to much efter ett tag... vilket är synd för dem är snygga! Typiskt oss tjejer köpa skor för att de är snygga och inte allt för bekväma...
 kan man vänja sig vid klacken?

Kommentarer
Postat av: Amanda

JA! Men kan vänja sig vid klacken tro mig! Gå mycket med dem hemma, det brukar hjälpa haha :D

Shoes <3

2009-02-08 @ 14:16:10
URL: http://isabellaskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0