I smile and I meen it

Igår efter att jag hade skjustat ner M&P så mötte R upp mig vid bowlingen och vi åkte och hyrde film. Kan inte påstå att de var de bästa filmerna jag sett snarare de sämsta.. Vi började med att laga tacos och äta. Sen till de "roliga" filmerna. Den ena var på spanska, yey! Och den andra var lite to much try to be funny...Men den såg vi klart iaf och sen satte vi på dead scilence. Jag som redan har sett den 2 ggr var inte spciellt rädd, men vet att de var någon annan som var de ;) Det var iaf en väldigt trevlig kväll! :)

Ikväll blir det hem till Nelly tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Naaaaww!! :D Myspys! :) PUSS!

2009-02-21 @ 13:39:09
URL: http://linaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0