I'm just hurting myself

Vaknade ganska tidigt på lördagen var tvungen att åka ner till Finspång och hämta bilen. Jag, Nelly, Fani och Titti fick för oss att åka till stan och shoppa lite vilket vi gjorde strax där efter. Känns verkligen att man behöver hålla sig sysselsatt för att inte tänka på de jobbiga sakerna vilket är väldigt svårt eftersom det finns varje sekund i tankarna...  Så snabbt hem från stan göra sig i ordning och mot Hotellet igen. Jag, Josefin, Amanda T och Ida började förfesten på ett hotellrum, vi hittade ingen annan så fick bli så hehe. Vi tog upp en flaska champange och skålade och så började även den kvällen leda mot onykta tider... (nej jag är inte alkolist)  Vi spelade Alias jag och Ida var värsta vinnar teamt! hehe. Men det är väldigt farligt med tequila, måste nog lägga ner de där eller ta betydligt midre... Så nästa helg har jag bestämmt att jag blir nykter! Får absolut inte hända så här igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0