Miss your sweet lips

Jag är precis hemkommen från kina resturangen, Jag, Josefin, Amanda T och Jennifer käkade där idag. Den friteradekycklingen och riset smakade yummi! :) Grattis till Josefin som klarade sin uppskrivning idag! För övrigt idag så har jag haft praktik, det gick bra fick stå i lunchkassan idag så de var väldigt stressigt och veta vilka knappar man skulle trycka på och när... I morgon så ska jag vara i köket, inte min grej, men kul att pröva på olika. Efter praktiken försökte vi oss på lite matte, vilket gick helt åt ja... Har snart matte prov och uppgiften ska lämnas in på torsdag och fattar nada.... Måste även ta tag i resten av lexionerna som jag missar.. P.S idag åt jag min första semla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0