I can't stop laugh!

Eftersom det var min mansdag igår hade min gulliga mamma köpt en semla åt mig efter träningen. Ångrar inte en sekund att jag åkte och tränade med mormor, hon blev jätte glad att jag följde med och jobbigt var de för har träningsvärk idag :P

I morse gick jag upp jätte tidigt skulle befinna mig hos tandläkaren kl 8 och tro de eller ej andra gången jag åker in i onödan, de var fortfarande inte klart, de var så slarvigt gjort av dem! Så bara åka hem igen tänkte gå på stan men kände att jag inte orkade vänta tills kl 10....  Så nu har jag bestämmt att jag ska plugga tills vi ska till John ikväll som fyller år, där ska vi äta thaimat och fira honom lite sen tror jag de blir vidare till sagge där de andra ska dricka och kanske ev. utgång...

My new shoes


                                  93
Fått nya skor av mammi som tack för jag hjälpt henne :)
 
Vet att Amanda har likadana men  vi lär ju knappast se likadana ut i dem ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

snygga skor!!!:)

2009-02-21 @ 12:35:27
URL: http://linaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0