18 and life

- hold me, hold me forever, Hold me, it's now or never

Gick i skolan till klockan 4 idag, lite segt... Så har verkligen ingen plugg lust idag, (som om  man någonsin har de?) Måste dock göra klart svenska grejen som de gjorde när jag var på praktik..
I morse började vi med att simma och livrädda uppe på medly, gud vad tungt de var att simma med någon, fast tror de är annorlunda när de är på riktigt... Matte provet klarade jag ju så de är grymt skönt slippa oroa sig för de mer, för de var inte lätt...
 


Måste även erkänna jag av alla gillar nu en till Lars Winnerbäck låt så nu är vi uppe i hela 2!
dock orkar jag inte leta reda på någon annan länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0