Varje skott du inte skjuter missar du 100 %

Min praktik dag hade jag förutspått skulle gå sådär... Jag i ett sådant stort kök, med stora spisen på typ 2 m2 och hacka grönsaker till  ca 300 personer? hehe Jag höll mig på avstånd i från spsien för kände på mig att jag skulle ramla och bränna mig någon stanns där på... Började med att haka grönsaker. Fick lära mig massa nya tricks så de går fort! Det gick jättebra fram till klockan 9 då jag råkade skära mig på kniven över två fingrar, men de blev bara djupt på ett av dem. (jag sa ju nått skulle hända...) (6 timmar senare hade de slutat blöda) Jag arbetade på där resten av dagen de gick bra, jag kan nu fin hacka en lök under 1 min! Överlevde spisen också, fick göra "lilla" äggröra på 40 ägg, hehe.

Efter praktiken gick jag till skolan för att göra lite matte, jag gjorde inte så mycket utan tittade någ mest på Ida, det är jätte svårt! Sedan klockan 15 var de dags för projekt möte på p2, till 16 då de bar av till gymmet. Jag hade lovat mig själv minst en ½ timme på löpbandet, jag klarat! Och nu har jag skrivit klart båda psykologi grejerna, känner mig duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0